اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تولید بیش از ۱۶۰ هزار ماسک در کارگاه‌های فنی ‌و حرفه‌ای همدان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار ماسک در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای همدان تولید شده است‌.

تولید بیش از ۱۶۰ هزار ماسک در کارگاه‌های فنی ‌و حرفه‌ای همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، وهب مختاران امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به تعطیلی کارگاه‌ها و آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای به دلیل شیوع کرونا، اقداماتی در راستای ادامه فعالیت آنها به صورت مجازی انجام شد اظهار کرد: در این ایام تولید محتوای آموزشی در رشته‌های مختلف توسط مربیان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تولید محتوای آموزش‌های عملی دشوارتر و نیازمند جلوه‌های ویژه است، تلاش شده که این نوع از آموزش نیز در فضای مجازی ارائه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان خاطرنشان کرد: مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این ایام دورکاری می‌کنند و آموزش را رها نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه هفت کارگاه در استان همدان در حال تولید ماسک و لباس بیمارستانی هستند یادآور شد: این کارگاه‌ها با کمک ستادهای مردمی و با حضور مربیان مشغول فعالیت هستند و از ابتدای کار تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار عدد ماسک تولید کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و فنی‌وحرفه‌ای استان همدان گفت: با توجه به آسیب‌های اقتصادی آموزشگاه‌ها به ویژه در بخش خصوصی، رایزنی‌های برای حمایت از مربیان و آموزشگاه‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول